مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت در مشهد فرض فرمائید صاحب و مالک یک منزل کلنگی می‌باشید که روزی جزو شایسته ترین منزل‌های شهر بود؛ ولی خب دوره متعددی از ایجاد آن پیشین و اینقدر دیرین گردیده که قطعاً بایستی آن را نوسازی فرمائید، وگرنه روی سرتان وخیم می‌گردد! ابداً برفرض سفت باشد و هنوز بشود در آن معاش کرد؛ با ساختمان بلند‌های زیبای حریم چه می کنید؟ به دور و برتان کلیه ساختمان‌های آنچنانی و خوشگل درست شده که دیگر این منزل توی ذوق و سلیقه می زند و ابداً خریدار ندارد!

ریبرندینگحالا شما دو رویه دارید:

یا این که منزل را بکوبید و از اولیه، امروزی‌خیس و با پباده سازی‌های ‌به‌روز بسازید! یا این که در صورتی شیدا منزل کهن می‌باشید، دست کم دستی به رمز و رشد بکشید تا ظاهرش چشمگیر و قشنگ باشد.

این دقیقاً قوانینی میباشد که گهگاه یک مارک با آن مواجه می گردد و به‌خیال و خاطر تغییر و تحول وضعیت، یا این که ماندن در بازار رقابت می بایست دست به تغییر تحول بزند!

در‌این نوشته‌ی علمی در رابطه ریبرندینگ (Rebranding) می خوانیم. یعنی قرار میباشد بفهمیم که ریبرندینگ چه می باشد؟ چرا کمپانی‌ها ریبرندینگ میکنند؟ و ریبرندینگ چه‌گونه انجام می‌گردد؟ در انتها هم، باهم نگاهی به یکسری مثال از ریبرندینگ‌های چیره و ناموفق عالم می‌اندازیم!

ریبرندینگ به لهجه بی آلایش
قبلی از تمجید ریبرندینگ، بیایید یک تعریف و تمجید مشترک از مارک - میان خودمان - داشته باشیم آن‌گاه به سراغ ریبرندینگ برویم.

مارک مشتمل بر کلیه احساسات، خصوصیت‌ها و مفاهیمی میباشد که به یک اسم پیوند خورده ‌میباشد.

لوگو، رنگ، شعار، صدا و پباده سازی، از متداول‌ترین مواقعی میباشد که به ظاهر چشم میگردد؛ البته تمام مارک این وجود ندارد. هر جور رابطه با مشتری بالاتر از داد و ستد، معامله، حسی که منتقل می شود، همت برای ایفای مسئولیت اجتماعی در یک حوزۀ مختص و ... هم جزو مارک اکانت میشوند.

پس یک مارک غالب دارنده یک تصویر خیالی خوب در ذهن مردم میباشد که سبب ساز تمایز آن از رقبا میگردد؛ اکنون درصورتی که یک مارک بخواهد این تصویر را بهتر نماید، ریبرندینگ انجام می دهد. براین اساس:

ریبرندینگ در معنای تجدید بنا تصویر مارک در ذهن مشتری با انگیزه بهتر شدن یا این که دوری از بدتر شدن میباشد. 

پس در یک ریبرندینگ عملکرد می کنیم با تغییر تحول موادسازنده نام‌و‌نشان بصری (اسم، رنگ، لوگو، پباده سازی) و پیام‌هایی که به مخاطب میدهیم (استراتژی مارک، بها‌ها، ماموریت، دیده‌انداز، انگیزه، تگ‌لاین) تصویری که در ذهن مردم ساخت گردیده را آنطور که می خواهیم تجدید بنا کنیم.

این که کسب‌وکارها چطور به‌این مرحله می‌رسند دلایلی دارااست که در بخش بعدی توضیح می دهیم.عامل ریرندینگ

به هیچ وجهً چرا کسب‌وکارها ریبرندینگ می نمایند؟
در جواب به سوال چرا برندها ریبرندینگ می‌نمایند، می‌توانستیم فهرست بلندبالایی از عارضه ها بیاوریم؛ البته پشت همگی این عارضه ها، دو برهان اصلی موجود است:

آنطور که اندیشه می‌کردیم پیش نرفت (تغییرات درونی و برندینگ ضعیف در پیشین)
جهان تغییر‌و تحول میکند (تغییرات بیرونی)
نخستین بدین دو دلیل نگاهی بیاندازیم.

1. ریبرندینگ به جهت تغییرات درونی یا این که برندینگ نخستین ضعیف
طولانی تر کسب‌وکارها یا این که استارتاپ‌ها، در آستانه فعالیت، آنطور که می بایست و شاید به برندینگ دقت نمیکنند. ادله آن هم پر‌نور میباشد؛ زیرا در مقایسه با شغل های واجب‌تری مثل کشف کردن سرمایه‌گذار و رساندن متاع یا این که سرویس ها به مشتریان اول، کسی وقتش را برای پباده سازی و تعیین لوگو یا این که توجه در استراتژی مارک هدر نمی‌دهد.

آری می دانیم که برندسازی خیلی مهم میباشد و همگی چیز می بایست عالی جلو رود البته خیلی وقت‌ها در فعالیت این واقعه نمی‌افتد.

گام سوم آغاز آپ: هنر فروش و بیزینس پلنحتما بخوانید: گام سوم شروع آپ: هنر فروش و بیزینس پلن
در چنین حالتی قابلیت دارااست کسب‌وکار بزرگتر از چیزی شود که انتظارش را داشتند، مسیرش تغییر و تحول نماید، تصویر خیالی مشتریان با آنچه در صدر می‌خواستند مختلف شود و هر رخداد دیگری که در صدر به آن تامل نکرده بودند، صورت دهد.

معمولاً هر کسب‌وکاری که از بعدها کوچک به میانگین و پهناور رویش میکند، بدون چاره به بازآفرینی مارک میگردد.

تعدادی استدلال دیگر می‌قدرت فهرست کرد که به نوعی تغییرات درونی کسب‌وکار می باشند. مثل ترکیب شدن دو کمپانی، تغییر و تحول کالا یا این که تغییر‌و تحول دسته بازاریابی و فروش.

2. ریبرندینگ به جهت تغییر‌و تحول حالت بیرونی و رقبا
دنیای حریم ما مدام در حالا تغییر تحول میباشد و کسب‌وکاری که خودش را به‌روز نکند محکوم به نیستی میباشد. اینجا با برندهایی که منبع بها‌هایشان اصالت و عمر میباشد کاری نداریم. مثل برندهایی که در تبلیغاتشان تأکید میکنند برای مثالً ۱۰۰ سال پیشین بنیانگذاری گردیده‌اند. (به عنوان مثال رولکس از ۱۹۰۵)؛ هرچند همین برندها هم در غایت ناچار به تغییراتی می‌‌شوند.

اکثری از کمپانی‌ها تنها به جهت دیدنی‌خیس کردن، هم‌سطح شدن با رقبا و هماهنگ شدن با ترندهای روز جهان در پباده سازی و تبلیغات، مبادرت به ریبرندینگ جزئی (تنها نام و نشان بصری) مینمایند.
برای مثالً امکانش می‌باشد که موقعیت عوض شود و مزیت رقابتی که شعار کسب‌وکار بر مبنای آن صورت گرفته بود، دیگر یک مزیت رقابتی نباشد. یا این که اینکه با ورود رقبایی که سخن جدیدی برای اعلام کردن دارا‌هستند، نیاز باشد تغییراتی ساخت کنیم و سطحمان را فراتر ببریم.

در دنیای مدرن، برندها هر چقدر هم کار کشته و با توان باشند، در مرحله‌ای ناچار به پوست‌اندازی میگردند. سوای ریبرندینگ در طول مطلوب، مارک یا این که ضعیف میگردد و یا این که در در وضعیت‌ ایده‌ال درجا خواهد زد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 558 تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:14

طراحی سایت در مشهد 1) برسی نیازمندی های تارنما:

او‌لین و مهم‌ترین مرحله ساخت وب سایت، برسی نیازمندیهای پروژه میباشد. بایستی در صدر مشخص و معلوم نمایید که هدفتان از تولید تارنما چه است و اینکه وبسایت قرار میباشد چه تجهیزات و اطلاعاتی را برای یوزرها شما ارائه دهد و چه نیازهایی از استفاده کننده را برطرف سازد. گذشته از ساخت سایت می بایست محتوای سایتان مشخص و معلوم باشد تا برنامه ای متناسب با محتوای آیتم نیازتان برایتان پباده سازی شود. هر چيزي که با ايده هاي استفاده کننده از گزاره طراحي ها و لهجه هاي برنامه نويسي مثل css ، html و يا javascript درگير باشد را front-end ميگويند. به صورت خلاصه در مرحله ی نخستین، شما بایستی به

سایت شما می بایست چه بخش هایی داشته باشد؟ برای مثالً وبسایت شما می بایست دارنده کاغذ منحصر به فرد تولیدات، مقاله ها، آلبوم تصاویر و یا این که از این قبیل موردها باشد. اعتنا داشته باشید که زمانی که با یک کمپانی ماهر طراحی وب سایت قرارداد انعقاد میکنید، آن کمپانی خویش می بایست کسب و عمل شما‌را چک کرده و یک طرح پیشنهادی بر مبنای آن چک به شما ارائه دهد.
معماری سایت شما می بایست چه‌گونه باشد؟ بعداز معین شدن اینکه تارنما شما چه بخش هایی بایستی داشته باشد مهم میباشد که بدانیم صفحه های سایت ما چگونه باید در کنار هم قرار گیرند. این معماری به نحوی می بایست باشد که قانون ها UX در آن رعایت گردیده باشد یعنی استفاده کننده در آن راز درگم نشود و وب سایت انتظار استفاده کننده را به طور بدون نقص برطرف نماید. بطور کلی معماری داده ها در وبسایت ما می بایست چه‌گونه میباشد.
محتوی صفحه ها وبسایت: بعداز معین شدن هر برگه تنظیم محتوی برای هر ورقه بسیار ضروری میباشد. اما در شرایطی که با شرکتهای ماهر در پباده سازی تارنما فعالیت نمائید حتماً این مجموعه ها تنظیم متن های تارنما شما‌را خویش بر عهده می‌گیرند چرا‌که تنظیم این متون در seo وبسایت شما برای موتورهای کاوش نقش بسزایی دارا هستند.
پس از معلوم پباده سازی پوسته ی وبسایت، نوبت به مرحله ی backend تارنما یا این که به عبارتی برنامه نویسی سمت سرور می‌رسد. که با اعتنا به تجهیزات و انتظاراتی که در صدر برای سایتتان مشخص و معلوم نموده اید، این مرحله انجام می‌گردد . برنامه نویسی سمت سرور ، در اصل دربرگیرنده روش کارکرد، آپ تو دیت رساني و تغييرات سايتو چيزهايي میباشد که براي یوزرها سايت قابل مشاهده نيست زیرا مستقيما با سرور در رابطه میباشد.

2) آزمایش و وارد کردن محتوای سایت

بعداز فراهم شدن front-end و backend تارنما، نوبت به مرحله ی آزمایش و وارد کردن محتوای وبسایت میرسد. در‌این مرحله از طراحی وب، شما بایستی محتوایی که از گذشته مهیا نموده اید را با استعمال از برگه ادمینی که در دست شما قرار می‌گیرد، جایگزین نمائید.

3) گزینش و خریداری هاست یا این که فضای میزبانی اینترنت:

مرحله ی سوم از فرآیند طراحی وب، تهیه و تنظیم ی هاست میباشد. در حالتی‌که بخواهیم هاست را به گویش معمولی توضیح دهیم، فراهم نمودن یک فضایی میباشد که شما میتوانید فولدر های تارنما خویش را در آن بار گذاری فرمایید تا یوزرها قابلیت بازدید تارنما شما‌را داشته باشند. تا هنگامی که فولدر های سایت پباده سازی گردیده بر روی این دور و اطراف قرار نگیرد، سایر افراد کارکشته به بازدید از تارنما شما نیستند. کیفیت خدمت دهنده اینترنتی بسیار مهم میباشد. زیرا چنانچه شما با صرفه ترین وب سایت را هم داشته باشید و از یک هاست بی کیفیت استعمال نمائید، میتواند سبب نماید شدن وبسایت شما شود شما بایستی همت نمائید این دور و بر را از شرکت ها دارای اعتبار خریداری فرمائید. تمام وبسایت ها و پروژه هایی که بوسیله کمپانی هفت ستاره انجام میشوند در سرورهای ما که در دیتاسنتر آسیاتک در ساختمان بلند تولد می‌باشند میزبانی میگردند که‌این مسئله به خودی خویش تاثیر خیلی متعددی بر روی سرعت وب سایت شما دارا هستند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 1:08

طراحی سایت در مشهد وردپرس یک سیستم رئیس محتوای دوستداشتنی میباشد که میان طراحان وبسایت نیز طراحی وب با وردپرس دوستداران متعددی پیدا نموده است. درین نوشته‌علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را بازبینی کنیم.

یکی‌از متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه طراحی وب سایت از سمت مشتریان پرسیده می شود، در رابطه گزینش لهجه برنامه نویسی بوده و اینکه وبسایت آیتم نظرشان را با چه لهجه و پلت فرمی پباده سازی نمایند. درین نوشته‌ی علمی به بازبینی طراحی وب سایت وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در بالا سیستمی بود که برای بلاگ نویسی آیتم استعمال قرار می‌گرفت. ولی بعد ها تبدیل به سیستم رئیس محتوا شد و اینک تعداد بسیار متعددی از تارنما‌ها از این سیستم به کارگیری میکنند.

وردپرس با لهجه برنامه نویسی PHP مندرج و به جهت داشتن افزونه‌های متنوع، توانسته بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند. برای داشتن یک وب سایت وردپرسی بهتر میباشد از هاست‌ لینوکس به کار گرفت. ولی برخی از کمپانی‌های ارائه دهنده خدمت‌های میزبانی اینترنت، چندین سالی میباشد که هاست‌ وردپرس را در سبد محصول ها خویش قرار داده‌اند که درپی در رابطه این زمینه نیز مشاجره خواهد شد.

مزایای وردپرس
۱. وردپرس یک پلتفرم متن گشوده (open source) میباشد
ساخت سایت با وردپرس - وردپرس پلتفرم متن گشوده

متن گشوده بودن وردپرس به‌این معناست که بسط دهندگان اینترنت می توانند کدهای متبوع خویش را به آن بیش تر نمایند و آن را در مشت دیگرافراد قرار دهند. براین اساس اشخاص برای ساخت وب سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از مبنا را نخواهند داشت. این قابلیت و امکان جزء مزایای وردپرس به حساب میآید اما بایستی بدین نکته نیز دقت داشت که‌این مورد قادر است تا حدی امنیت وب سایت و همت آن را به مخاطره انداخته و استعمال از کدهای معیوب که به وسیله دیگر افراد نوشته می‌‌شود قادر است موجب عدم سعی درست وبسایت گردد.

سفارش اینترنت سر: شایسته ترین پلاگین های وردپرس در سال ۲۰۱۹

۲. آسانی در پباده سازی و سهولت در مدیر وبسایت
طراحی وب با وردپرس - سهولت در رئیس وبسایت وردپرسی

با وردپرس هر شخصی با دستکم داده ها فنی در مورد برنامه نویسی قادر است وردپرس را نصب و قالب دلخواه خویش را پیاده سازی نماید. همینطور وردپرس به جهت دارا بودن یک رابط بصری توانسته روند افزودن صفحه ها تازه، رئیس پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیشتراز پیش راحت نماید. برای تولید یک وبسایت وردپرسی صرفا به یک مرورگر متصل به وب نیاز میباشد و طراح به راحتی میتواند فعالیت پباده سازی خویش را ابتدا کند.

۳. تنوع در پلاگین‌ها (plug –in)
یکی مهم‌ترین مزیت‌های وردپرس، داشتن تعداد متعددی پلاگین میباشد. هر شخص سازه بر نیاز خویش می تواند از این پلاگین‌ها به کار گیری نماید. طولانی تر این پلاگین‌ها به طور مجانی ارائه گردیده‌اند و پلاگین‌های غیر بدون پول نیز با ارزش منطقی و مطلوب در چنگ طراحان قرار گرفته میباشد.

۴. قابلیت و امکان توسعه و گسترش پذیری بی آلایش و سریع
طراحی وب سایت با وردپرس - قابلیت و امکان بسط پذیری

با وردپرس هر طراح می تواند به راحتی و با صرف دستکم عصر، تارنما خویش را بسط داده و با نصب پلاگین‌های گوناگون، بر کارایی تارنما خویش بیافزاید. همینطور با دقت به اینکه وردپرس در بالا برای وب لاگ نویسی تولید گردیده، امکان‌های بلاگ نویسی بالایی داراست که در‌این میان می‌اقتدار به فعال‌سازی اشتراک پست الکرونیکی Rss در وب لاگ، امکان تثبیت کامنت بوسیله بازدیدکنندگان و … اشاره نمود.

۵. انعطاف پذیری در پباده سازی
وردپرس پلتفرمی به طور کامل انعطاف‌پذیر بوده و امکان فردی‌سازی بر‌شالوده ذوق وسلیقه مشتری را دارااست. با نصب پلاگین‌ها و تغییر‌و تحول به ظاهر تارنما و طراحی وب سایت ریسپانسیو می‌قدرت یک وبسایت بی نقص و متعدد با بقیه تارنما‌های وردپرسی ساخت. همینطور تارنما‌های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر می باشند، به این چهره که طراح می تواند هزاران کاغذ تازه در وبسایت تولید کرده و نگران تلاش وبسایت نباشند. درضمن رئیس وبسایت می تواند یوزرها متفاوتی را بعنوان مدیریت در تارنما تعریف و تمجید و به هر یک از آن‌ها سطح های دسترسی مختلفی را اطلاق نماید. در کنار موردها گزینه مشاجره، برای بروزرسانی وبسایت و پلاگین‌ها نیازی به طراح تارنما و برنامه نویس نبوده و به روز و بروزرسانی به آسانی انجام می گیرد. تا اینجا به بازنگری بعضی از مزایای ساخت وب سایت با وردپرس پرداخته شد. البته در کنار هر مزیتی، همواره معایبی هم وجود خواهد داشت. در اولِ دستور در کنار مزیت متن گشوده بودن وردپرس، به خطاها امنیتی این مورد هم تا حدی پرداخته شد. ولی قابل ذکر میباشد که به کارگیری از یک طراح و برنامه نویس متبحر قادر است این ایراد را رفع نماید. اما بدون شک اشخاص مبتدی و تازه کار و بی‌تجربه رشته‌ای کار کشته به رفع ایرادات اینچنینی به صورت نخواهند بود.

معایب طراحی وب سایت با وردپرس
۱. افزونه طولانی تر، سرعت وبسایت ذیل‌خیس
ساخت سایت با وردپرس - افزونه وردپرسی

پلاگین‌ها میتوانند تجهیزات متعددی را به تارنما شما بیش تر نمایند. اما بایستی در لحاظ داشت که در فیس به کارگیری به طور همزمان از تعداد متعددی پلاگین، سرعت وبسایت کاهش پیدا می‌نماید و این می تواند منجر بروز اختلال در تلاش وبسایت گردد.

۲. به روزرسانی‌های مداوم
وردپرس به طور زمان‌ای ورژن‌های نو قالب‌ها و پلاگین‌های خویش را ارائه مینماید. با به روزرسانی این تجهیزات، می بایست انتظار تغییر و تحول به ظاهر و کارایی پلاگین‌ها و قالب را داشت. لذا برای بهبود حالت پس از آپدیت رسانی نیاز به یک طراح وبسایت و برنامه نویس چابکدست خواهید داشت تا در رخ بروز هرگونه اختلال، نسبت به عیب یابی آن مبادرت و خطاها را رفع کند.

۳. استعمال بیشتراز حد از منابع
ساخت سایت با وردپرس - به کارگیری بیش تر از حد از منابع

نصب خیل عظیم پلاگین در سمت و سوی بالابردن تجهیزات اینترنت‌وبسایت منجر به کارگیری بیشتراز حد از منابع سرور گردیده و معمولا وب سایت نیاز به ارتقا خدمت میزبانی خواهد داشت. در اولِ نوشته‌علمی اشاره شد که برخی از کمپانی‌های دارای اعتبار ارائه دهنده سرویس ها میزبانی اینترنت، در سبد محصول ها خویش، خدمت هاست وردپرسی ارائه میکنند و با درنظر تصاحب کردن یک سرور مطلوب برای تارنما‌هایی با این پلتفرم تا حد متعددی خطاها این چنینی را رفع کرده‌اند. با یک نگاه کلی می‌اقتدار بدین سود رسید که وردپرس می تواند یک پلت فرم خوب برای طراحی وب‌ فروشگاهی و ساخت وب سایت شرکتی باشد و همگی معایب آن به راحتی به وسیله یک گروه پباده سازی متبحر قابل رفع هست. براین اساس همچنان وردپرس قادر است گزینش قابل قبولی برای طراحی وب سایت باشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399 ساعت: 6:24

این ابزار اکنون از روش اینترنت، اندروید، دسکتاپ و ios در دسترس میباشد.

طراحی سایت در مشهد

۴. گیت هاب

گیت هاب یک ابزار همیاری به طور کاملً بر اساس ابر میباشد که برای بسط دهندگان مهیا آمده میباشد. GitHub یک برنامه اینترنت و یک خدمت بر طبق ابر میباشد که به گسترش دهندگان اپلیکیشن اذن می‌دهد تا کدهای خویش را ذخیره، مدیر و استعمال دوباره نمایند. روشی که توانسته میباشد برای مجموعه های توسعه و گسترش ساکن از شیوه به دور سرویس ها اعجاز آسایی را آماده نماید.

 

مستقل از شرکت کردن در کدنویسی، یک کدام از دیگر از ویژگیهای بارز GitHub در اختیار گرفتن ورژن میباشد. در روزهای ابتدایی یک پروژه ، کد ها قابل مدیر می‌باشند و نیازی به مدیریتدر جنبه های متفاوت وجود ندارد.

 

با رویش پروژه، و بیشتر شدن توسعه و گسترش دهندگان دیگر، کد ها پیچیده خیس می گردند. هر گسترش دهنده ای در هم اکنون عمل بر روی بخشی از پروژه میباشد. GitHub به تمامی این بسط دهندگان اذن می‌دهد کدهای خویش را مخلوط کرده و فعالیت خویش را ادامه دهند.

 

لحظه ای که فعالیت یک گسترش دهنده با یک ماژول تمام شد، کد خویش را در گیت هاب قرار می‌دهد و رئیس پروژه می‌تواند به راحتی تغییرات تولید گردیده را به صورت کلی پروژه ردیابی نماید. این معنا در دست گرفتن ورژن میباشد.

 

خصوصیات

توسعه و گسترش موازی قسمت های متعدد یک اپلیکیشن

سازگار با پروتکل های متفاوت

در دست گرفتن کارامد بر روی کدها

استاندارد سازی

دسترسی پذیری

این ابزار اینک از روش اینترنت و دسکتاپ در دسترس میباشد.

 

۵. JIRA

JIRA یکی‌از شایسته ترین ابزارهای گسترش اپلیکیشن برای مدیر پروژه و اختصاص وظایف برای همگی مجموعه های چابک میباشد. در صدر ، JIRA برای تأمین نیازهای تمامی گونه های شغل ها ساخته شد. ولی به‌تدریج به یک ابزار بی نقص رئیس پروژه با اشکال خصوصیت های ارائه تبدیل شده‌است.

 

از آیتم های  انعطاف پذیر استقرار گرفته تا ارائه یک باکس ابزار مطلوب برای بسط دهندگان کلیه در JIRA یافت می شود . JIRA کارکشته به گردآوری و طبقه بندی هر بیت از داده های مرتبط با یک پروژه میباشد. شایسته ترین بخش JIRA این میباشد که با گویش کاربردی خویش با اسم (JQL (JIRA Query Language ارائه میگردد که عمل را برای توسعه و گسترش دهندگان بسیار راحت خیس مینماید، به صورت عمده مدیران پروژه می‌توانند پیکربندی مرتبط با کل اطراف JIRA را تغییر تحول دهند.

 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:25

طراحي سايت در مشهد

مزایا و معایب Ajax
طی سالیان اخیر صنعت اپلیکیشن در عرصه اینترنت به سوی ساخت سیستمهایی جنبش نموده است که هرچه بیش تر غیروابسته از جور سیستم برهان و مرورگری باشد که استفاده کننده به کار گیری مینماید. نگاهی به سیر تحولات مرتبط با زبانهای برنامه نویسی اینترنت مانند PHP و ASP از یک سو و کاهش اقبالی برنامه نویس ها به فناوریهایی همچون
ACTIVEX و JAVA APPLET در جهت کلاینت از سوی دیگر، موید این نکته میباشد.
در واقع یکی عوارض مهم دقت دنیای اپلیکیشن به فناوری ای جکسی همین میباشد. این دستاورد برخلاف فناوریهایی مانند MACROMEDIAFLASH مستلزم نصب هیچ اپلیکیشن الحاقی و مازاد روی مرورگر وجود ندارد و همین درحال حاضر بستر لازم برای پیاده سازی ای جکسی روی میلیونها وبسایت و مرورگر اینترنت موجود هست. در‌این فی مابین، اتکای ای جکسی بر فناوری XML از اهمیت ویژهای برخوردار‌است. چون XML ماهیتا یک فناوری گشوده میباشد که انعطاف پذیری متعددی دارااست و اکنون در مقیاسی گسترده ای در قابل انعطاف افزارهای زیر اینترنت، از سیستمهای تجارت الکترونیک گرفته تا قابل انعطاف افزارهای مدیر محتوای وبسایت های اینترنت و فناوری هایی همچون اینترنت سرویسی، RSS و حتی پادکستینگ آیتم به کار گیری قرار میگیرد. ظهور ای جکسی نشان میدهد که فناوری XML هنوز قابلیتهای کشف نشده ای داراست که همچنان دیده نشده میتوانند منشـا تحولات پهناور در سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی باشند. مزیت مهم دیگر AJAX سود گیری آن از استاندارد CSS میباشد. استانداردی که به تنهایی منبع تحولات دیگری در مسئله اینترفیسی قابل انعطاف افزارهای اینترنت میباشد و در آینده بسیار در حدود وجه پیروز طراحی صفحه و اینترفیسی وب سایت های اینترنت تبدیل خواهد شد. دقت ای جکسی به CSS نشان میدهد که‌این فناوری هم‌زمان با استعمال جاوا اسکریپت و XML برای رئیس اطلاعات، از استاندارد توسعه یافته ای برای اینترفیسی و با به کارگیری مینماید و می اقتدار واقعا آن را یک فناوری مربوط به اینترفیسی و خیر صرفا تعامل دربین کلاینت و سرور) تلقی کرد. با این وجود، ای جکسی معایبی نیز داراست و این معایب مورد دعوا اکثری در محافل برنامه نویسی روی وب میباشد. یکی مسائلی که تحت عنوان نقص‌ مطرح گردیده، دشواری تغییر‌و تحول عادت یوزرها در به کار گیری از کلیدهای BACK وFORWARD و REFRESH در مرورگرهای اینترنت میباشد. یکی اشتباهات برنامه نویس ها اینترنت همواره این میباشد که یا این که بایستی استفاده کننده را عادت دهند که هرچه کمتر از این دکمه ها به کار گیری نماید و یا این که اپلیکیشن خویش را طوری بنویسند که درصورتی که استفاده کننده سهوا یا این که عمدا از این دکمه ها بهره مند شد، اپلیکیشن مبتلا نادرست و نادرست در تعبیر و تفسیر عملی استفاده کننده نشود.
پیاده سازی Ajax
یکی از دیگر از مشکلاتی که در رابطه با ایجکس به لحاظ می‌رسد اینست که فعالیت متعددی از برنامه نویسی می طلبد و فعلا اجرای پیروزی آمیز یک اینترفیسی ماهر بر طبق ای جکسی کاری بسیار مشقت بار و زمانبر میباشد. یعنی AJAX به به عبارتی اندازه که عمل بازدید کننده ها را سهل و آسان مینماید، فعالیت برنامه نویس ها را نقص‌ می‌نماید! با
پارهای زمان ها بسیار صفحاتی به هیچ عنوان وضعیت با اى جکسن مرورگره دهند. این فعالیت با ارس جایگزینی قسمتی از : نیز عموما XML
هم میتوان چنین میباشد

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 468 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 12:57

طراحی سایت در مشهد

علاوه بر تاثیر این فعالیت بر جلب حیث مخاطب، میتوان بر تاثیر آن بر بهینه سازی کاغذ نیز اشاره کرد. محتوایی که در نگاه اولیه به استفاده کننده نمایش داده می شود از حیث گوگل بسیار با اهمی

برای آنکه از اسکرول کردن استفاده کننده اطمینان نتیجه ها نمایید، می بایست محتوایی ارائه نمایید که دیدنی اعتنا باشد. برای اینکار جالب ترین محتوای خویش را در بخش بالایی برگه ابتدا قرار دهید. به عنوان مثال نکات جالبی را بگذارید که می‌دانید استفاده کننده را مجذوب خویش خواهند کرد. از تصاویر دلنشین در ساخت سایت خویش استعمال فرمائید، بازدید کنندگان دقت متعددی به تصاویر می‌نمایند.

2- با المان های گرافیکی مسیر تکان استفاده کننده را مشخص و معلوم نمایید
برخی اوقات شایسته ترین شیوه برای تشویق یوزرها به اسکرول، درخواست کردن از آنهاست. صریحا به آنان بگویید که محتوای اضافه در ذیل کاغذ قرار گرفته میباشد. یک ترفند زیرکانه قرار دادن فلشی که به سمت تحت علامت رفته یا این که قرار دادن متن “لطفا اسکرول فرمائید” میباشد، با این عمل به استفاده کننده اطلاع می دهید که بخش اعظم محتوا در ذیل برگه جای‌دارد.

در‌حالتی که المان قرار گرفته در‌این بخش متحرک باشد جلب حیث بیشتری برای استفاده کننده خواهد داشت. همینطور می توانید از رنگ دیگری برای این تصویر یا این که متن به کار گیری نمایید تا از محتوای چشم گردیده در ورقه متمایز باشد. درصورتی که المان تشویق کننده برای اسکرول قابل کلیک باشد استفاده کننده قادر است به راحتی به بخش متبوع شما ارشاد شود.


3- منوی وبسایت را مدام در دسترس قرار دهید
منوی وب سایت عاملی انتخاب کننده در تجربه مثبت یا این که منفی استفاده کننده از سایت داراست. یک کدام از ریسک های استعمال از تکنیک اسکرول طولانی در ساخت سایت، سردرگم نمودن استفاده کننده میباشد. درصورتی که هنگام اسکرول کردن منو ناپدید شود، استفاده کننده برای دسترسی به منو بایستی مجدد به برگه اولیه تارنما اسکرول و مسیر رفته را برگردد. این کار استفاده کننده را حیران کرده و طاقت او‌را راز خواهد پیروزی.

راه‌حل استعمال از یک منوی استیکی sticky در طراحی وب میباشد که به استفاده کننده نشان میدهد فعلا در کدام بخش از تارنما جای دارد و چطور می تواند به بقیه بخشها دسترس

زیرا ورقه اکران تلفن همراه کوچکتر از برگه اکران کامپیوتر میباشد، به کارگیری از منوی استیکی بخش اعظم ورقه را اشغال خواهد کرد. یک کدام از چاره های این مورد، برنامه نویسی منو به نحوی میباشد که هنگامی استفاده کننده به زیر اسکرول مینماید تا مطالب بیشتری را بخواند منو ناپدید گردیده و هنگام برگشت به بالا منو پدیدار شود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 220 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:44

طراحی سایت در مشهد
در یک سری دقیقه آینده شما در یک مسافرت ساخت سایت خواهید بود که اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین نکات پباده سازی و باصرفه‌سازی تارنما در مسیر شما جای‌دارد. یک سایت برنده و با ترافیک بالا از یک پباده سازی و یا این که به پیمان پر اسم و رسم از یک مهندسی توانا استارت می گردد و با سعی مداوم و پی‌گیرانه به شایسته ترین حاصل می رسد.

شما بایستی ذهن و دیده و گوش و احساس یوزرها را به نیکی تغذیه نمائید تا آنها شما‌را بخوانند و در سود از شما خرید نمایند. همگی چیز به یک پباده سازی صحیح و اجرای ظریف بستگی دارااست. بیایید این 14 نکته حائض اهمیت و کلیدی در طراحی وب را مرور کنیم.

1. یک برنامه داشته باشید.
استارت به پباده سازی وب سایت خویش نمائید.  البته خیر. این تماما نادرست میباشد. قبلی از هر چیز بایستی یک برنامه داشته باشید و اطمینان کسب فرمایید که کاربرانی در سطح دنیای وب به وب سایت شما نیاز دارا‌هستند و شما می بایست برای آن ها تارنما پباده سازی نمائید. بایستی برنامه‌ای برای یافت کردن و تاثیرگذاری روی این مخاطبین انگیزه داشته باشید تا این مخاطبان یا این که مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل فرمائید.

چه صفحاتی برای این مخاطبان مایحتاج می باشند؟ چه محتوایی این یوزرها را پایین تاثیر قرار می دهد؟ این یوزرها چه مشکلاتی دارا‌هستند و چه‌گونه می بایست خطاها آنها را حل فرمائید؟ بایستی تمام این سوال ها و بخش اعظمی سوال دیگر را از خویش بپرسید و برای آنها پاسخی داشته باشید. اینگونه می توانید دیدی بدون نقص از تارنما خویش و آنچه که می بایست پباده سازی نمایید پیدا نمایید.

2. موردها مازاد را به هیچوجه باطن وبسایت قرار ندهید
بعضی المان‌ها وب سایت شمارا بیشتراز پیش نا مرتب می‌نمایند و به غیر از تولید مزاحمت برای مخاطبان و بازدیدکنندگان، هیچ فایده دیگری ندارند. برنامه کودکان‌های پیچیده و محتوای بسیار طولانی و عکس‌های بی‌ربط و یا این که با حجم و کیفیت نامناسب به هیچ وجه نباید در تارنما شما حضور داشته باشند. چرا‌که یوزرها از چنین چیزهایی فراری‌اند.

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 228 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:35

طراحی سایت در مشهد
وردپرس یکی دوستداشتنی‌ترین سیستم‌های رئیس محتواست که به لهجه PHP درج شده میباشد و بدلیل رئیس راحت و با صرفه‌بودن آن از نگاه ساختار بهینه سازی وب سایت یکی‌از شایسته ترین مورد‌ها برای طراحی سایت به حساب می آید. در‌این نوشته ی علمی شما‌را با طرز عمل، تاریخچه و مزایای وردپرس آشنا خوا هیم کرد.


وردپرس چه میباشد؟


در یک تمجید بی آلایش وردپرس قابل انعطاف‌افزاری میباشد که می توانید برای ساخت اینترنت‌وب سایت، وب لاگ و یا این که حتی ساخت یک برنامه از آن استعمال فرمایید. وردپرس از سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است و تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوا بسیار انعطاف‌پذیر شناخته شده‌است. امروزه بیش تر از ۲۷ درصد از کل اینترنت از پاراگراف بعضا از دوست داستنی‌ترین اینترنت‌تارنما‌هایی که احتمالا اسم آن ها را شنیده‌اید را مشتمل بر میشود.

وردپرس شمارا حاذق می‌سازد اینترنت‌تارنما خویش را با به کارگیری از مرور اینترنت تماما رئیس نمائید فارغ از اینکه نیاز به یادگیری طریق رمزنگاری و برنامه‌نویسی داشته باشید. در واقعیت در‌حالتی که شما تا به حالا از یک ویرایشگر متن مثل مایکروسافت ورد به کارگیری کرده باشید صحیح مانند به عبارتی میتوانید از ویرایشگر وردپرس نیز در منزل به کارگیری نمایید.

سفارش اینترنت راز: شایسته ترین پلاگین های وردپرس در سال ۲۰۱۹

وردپرس چه‌طور عمل میکند؟


برای به کار گیری از قابل انعطاف‌افزار وردپرس در آغاز می بایست قابل انعطاف‌افزار آن را دانلود و بر روی اینترنت سرور خویش نصب نمائید و یا این که با خرید هاست وردپرس اینترنت‌سر هم زمان با خریداری هاست، ورژن نصب گردیده وردپرس را اخذ نمایید. بعد از اتصال آن به مقر داده، قابلیت و امکان استارت به ایجاد محتوا یگانه خودتان در اینترنت می یابید. ممکن میباشد پیچیده به لحاظ رسد ولی کل این فرایند گهگاه کمتر از 5 دقیقه ارتفاع میکشد. بعداز نصب این اپلیکیشن شما توانمند خواهید بود از یک ویرایشگر معمولی و بر طبق اینترنت برای تکثیر مطالب و ایجاد اینترنت‌وبسایت خویش به کارگیری فرمایید. سرویس ها هاست وردپرس اینترنت‌راز اذن می دهد یک اینترنت‌تارنما تازه وردپرس در کوتاهترین دوره ممکن ساخت شود.

تاریخچه وردپرس
این قابل انعطاف‌افزار به وسیله یک برنامه‌نویس فرانسوی به اسم میشل والدریگی در سال ۲۰۰۱ تحت عنوان یک پلتفرم بلاگ‌نویسی با به کار گیری از php راه اندازی شد. ۲ سال آن‌گاه دو نفر با اسم‌های مایک لیتل و مت مالنوگ به گسترش آن پرداختند و این پلتفرم را به آخر رساندند.

وردپرس ۰.۷ در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. در سال‌های سپس ورژن‌های آپ دیت گردیده آن که مشتمل بر سیستم‌های تم، ذخیره‌سازی مداوم و ویدجت‌های بهتر بود به روزرسانی شد. در سال ۲۰۱۶، وردپرس ۴.۵ پیوندهای داخل خطی، میانبرهای قالب‌بندی تازه و پیش‌اکران پاسخگو را به عملکردهای آن طولانی تر کرد.

وردپرس از زمانیکه برای اولی توشه منتشر شد تا کنون یک‌سری توشه ارتقاء یافت که هربار نتیجه ها بهتری بدست آمد.

 

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:03

۳. JAVA

طراحی سایت در مشهد

جاوا که یکی‌از لهجه های برنامه نویسی زیر اینترنت همگانی میباشد، برای بیشتراز ۲۰ سال محل تکیه دادن دنیای برنامه نویسی کامپیوتر میباشد. ادله آوازه این لهجه برنامه نویسی این میباشد که یک توشه نوشته میگردد و سپس هر مکان که لازم بود می اقتدار آن را اجرا کرد. به نظر تئوری، شما می توانید اپلیکیشن جاوا را برای هر دستگاهی بنویسید، آن را به کد ماشینی سطح زیر تبدیل نمائید و بعد از آن روی هر پلتفرمی که با ماشین مجازی جاوا سازگار میباشد اجرا فرمایید. این بدان معناست که جاوا با پلتفرم‌های بخش اعظمی سازگار میباشد.
جاوا همینطور پایه و شالوده سیستم دلیل اندروید و معمول ترین لهجه برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های بسط اندروید میباشد. این گویش برنامه نویسی، لهجه آیتم عشق ۹۰ درصد از ۵۰۰ شرکت میباشد که از جاوا برای ایجاد نرم افزار ها و سیستم‌های بک اند استعمال می کنند. علاوه
بر همگی اینها بایستی بیان کنم سیستم پردازش داده Apache Hadoop در گویش برنامه نویسی Java مندرج و بوسیله خدمت اینترنت Amazon و Windows Azure اجرا میشود.
از آن‌جا که این گویش برنامه نویسی پر کاربرد و منعطف میباشد، یادگیری آن بین مبتدیان مرسوم بوده و برای زمان‌های برنامه نویسی مبتدی و تازه کار اکثری از آن به کار گیری میشود.
جاوا، با کاربردهای بسیار زیاد و متنوع، برای برنامه نویسانی که درپی یک گویش برنامه نویسی مدولار و منعطف با کاربردهای تجاری بسیار زیاد و به همین ترتیب نیز آینده شغلی بسیار براق می باشند، مورد بسیار قابل قبولی میباشد.
۴. C/C++
C از گویش های برنامه نویسی زیر اینترنت سابق میباشد که هنوز زنده و کاربردی میباشد. این گویش برنامه نویسی در آغاز در ده سال ۱۹۷۰ معرفی شد و با وجود طاقت فرسا بودن آن برای یادگیری، تاثیر بخش اعظمی بر روی برنامه نویسی کامپیوتری داشت. هزاران لهجه برنامه نویسی در خانواده C موجود است که یا این که از خویش گویش برنامه نویسی C گرفته گردیده‌اند یا این که تاثیر بسیار متعددی از ادغام، ساختار و پارادایم آن گرفته میباشد. این لهجه‌های برنامه نویسی، مشتمل بر یکسری زبانی میباشد که در‌این نوشته ی علمی به آنان اشاره شد مانند جاوا، آبجکتیو سی و C#.
از آن‌جا که لهجه برنامه نویسی C به شما اذن میدهد به بخش‌های عملیاتی درونی کامپیوتر نزدیک گردید، برای ایجاد نرم افزار‌های پربازده و مختص تعیین بسیار نیکی به شمار میروند. گویش برنامه نویسی C شالوده و پایه سیستم ادله Linux بوده و به کرات برای سیستم‌های برنامه نویسی جاسازی گردیده به کار گیری میشود.
یک کدام از جانشین‌های C، لهجه برنامه نویسی C++ میباشد. C++ براساس لهجه برنامه نویسی C ساخته می‌گردد و تجهیزات مشترک بخش اعظمی دارااست البته C++
یک لهجه برنامه نویسی شیء گرا بوده و به این ترتیب برای بسط نرم افزار‌های سطح بالا آیتم بهتری میباشد. C++ به صورت مختص برای شغل های گرافیکی کامپیوتری، بازی‌های ویدئویی و حقیقت مجازی کاربرد دارااست.
۵. Python
پایتون احتمالا یک کدام از استفاده کننده پسندترین لهجه‌های برنامه نویسی این لیست میباشد. اکثر وقت ها گفته می شود که بافت لهجه برنامه نویسی پایتون بدیهی، قابل فهم و شعور و به شکلی میباشد که با داشتن دانش لهجه انگلیسی می قدرت آن را فهم کرد که‌این مسئله سبب ساز می شود این لهجه برنامه نویسی نیز مانند Java تعیین هوشمندانه‌ای برای مبتدیان باشد.
به علاوه، پایتون نیز مانند جاوا کاربردهای بخش اعظمی دارااست که آن را در طول تعیین شایسته ترین لهجه برنامه‌نویسی به آیتم کار کشته و منعطفی تبدیل می نماید. به عنوان مثال، درصورتی که به توسعه و گسترش اینترنت بک اند عشق داشته باشید میدانید که قاب ورک سورس گشوده Django که در لهجه پایتون درج شده میباشد، پر اسم و رسم، بی آلایش برای یادگیری و پر کاربرد میباشد. Django در بسط برخی تارنما‌های دارای شهرت مانند Mozilla،Instagram و Spotify مصرف شده میباشد.
لهجه برنامه نویسی پایتون همینطور پکیج‌هایی مانند NumPy و SciPy دارااست که به صورت گسترده‌ای در موضوع‌های محاسبات علمی، ریاضی ها و مهندسی به کارگیری میشود. کتابخانه‌های دیگر پایتون مانند TensorFlow، PyTorch، scikit-lea و OpenCV برای ایجاد برنامه‌هایی در مورد دانش داده، یادگیری ماشین، پردازش تصویر و بصیرت کامپیوتر استعمال می گردد. کاربردهای لهجه برنامه نویسی پایتون در دانش و داده، آن را به یک گزینش عالی برای کاربردهای آکادمیک تبدیل می‌نماید.
 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:26

آن گاه اسم لایه رو به header-bg تغییر تحول دهید 3. ابزار تایپ کردن (type) رو تعیین نمائید یک متن با رنگ سپید (#ffffff) و اندازه فونت 72px تولید فرمائید، عبد از فونت entezare zohoor 3 ** استعمال کردم. که یاور فولدر هایی که دانلود کردید وجود داره

طراحی سایت در مشهد

نکته :
در صورتی فونت رو نصب کردین ولی به لیست فونت‌ها در اپلیکیشن فتوشاپ طولانی تر نشده، اپلیکیشن رو ببندید و مجدد اجرا فرمائید.

4. آنگاه استایل ذیل رو طبق تصویر بهش بدین5. یک متن دیگر با فونت b yekan و اندازه 30px و رنگ سپید با تیتر "یک وب سایت دیگر با وردپرس" تولید فرمائید و استایل تحت رو بهش به این :محل قرارگیریش هم مانند تصویر ذیل :6.اکنون آیکن‌های کانال‌های اجتماعی رو وارد فولدر فرمایید و در ابتدا سمت چپ header مانند تصویر ذیل قرار دهید.آن گاه استایل ذیل رو بر روی همگی آنها اعمال کنیددر نصیب Layers دو لایه متنی مرتبط با لوگو رو با نگه داشت دکمه CTRL تعیین فرمائید و بعد از آن CTRL + G رو بزنید تا این دو لایه در یک مجموعه قرار گیرند، حالا در نصیب لایه‌ها بر روی group1 کلیک راست نمائید و group properties رو تعیین فرمایید و اسم تیم رو به logo تغییر تحول به این. همین فعالیت رو برای آیکون کانال‌های اجتماعی انجام به‌این و اسم مجموعه رو sn-icons قرار به این اکنون opacity مجموعه sn-icons رو به 50 درصد تغییر و تحول به این.اکنون به تولید نصیب کاوش میرسیم : 1. ابزار rounded rectangle tool رو گزینش فرمایید و یک مربع با اندازه‌های تحت تولید فرمایید :و آن را در تحت سمت چپ header قرار دهید. بعد از آن استایل‌های پایین رو به اون به‌این.بعد یک متن با فونت b nazinin و اندازه ی 18px و رنگ سپید ساخت فرمائید و آن را مانند تصویر پایین در درون جعبه کاوش قرار دهید :اکنون تصویر search-btn را وارد پوشه فرمایید و آن را باطن جعبه کاوش سمت چپ آن قرار دهید. درحال حاضر این سه لایه (shape1 و لایه متنی و تصویر) رو با هم تعیین فرمائید و آنان را در باطن یک group تازه با اسم search-box قرار دهید.

منوی وب سایت

حالا به تولید نصیب منوی تارنما رسیدیم. در آغاز یک خط راهنما طبق تصویر ذیل تولید نمایید :1. ابزار rectangle tool رو گزینش نمائید و یک مربع با بعد ها پایین تولید نمائید :و آنرا در تحت header و دربین خطوط راهنما قرار دهید، بعد اسم آنرا به menu-bg تغییر تحول دهید. 2. بر روی لایه ی header-bg کلیک راست فرمایید و آیتم copy layer style رو تعیین نمائید 3. آن‌گاه بر روی لایه menu-bg کلیک راست نمایید و آیتم paste layer style رو گزینش فرمایید تا استایل لایه header-bg بر روی لایه menu-bg اعمال شود 4. آنگاه استایل inner-shadow آنرا مانند تصویر ذیل ساخت نمائید :5. درحال حاضر تصویر home-icon را وارد پوشه نمایید و در اولِ منو قرار دهید 6. هم اکنون یک لایه متنی تازه با فونت b nazanin و اندازه 20px و رنگ سپید ساخت و مورد‌های منو رو با مسافت 8فضای خالی (space) بنویسید. و آنگاه استایل تحت رو به متن به‌این :درحال حاضر می بایست به همچین سود ای رسیده باشید : در انتها این سه لایه (menu-bg و icon و متن منو) را تعیین نمایید و اون‌ها رو در یک group نو با اسم menu قرار دهید. خب خسته نباشید.فولدر رو ذخیره نمائید و از اپلیکیشن بیرون گردید، در گرد هم آیی آنگاه به ادامه فراگیری می پردازیم. چنانچه سوالی براتون پیش اومده در بخش نظرها مطرح نمائید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:32

طراحي سايت در مشهد


طراحی وب سایت چه است؟ همگی چیز در مورد طراحی وب (web design)
در‌حالتی که در دنیای اینترنت مبتدی و تازه کار باشید و اخیرا وارد دنیای برنامه نویسی گردیده باشید، قطعا کلمه و واژه‌ی طراحی وب سایت را بارها و بارها شنیده اید. و صد رد صد این سوال برایتان اتفاق افتاده میباشد که ساخت سایت چه است . شاید هم هنوز نتوانسته اید تفاوت کلمه های طراحی وب سایت را با برنامه نویسی اینترنت ادراک فرمائید. درین نوشته‌علمی و فراگیری ویدئویی بصورت بدون نقص به‌این سوال « طراحی وب سایت چه است » جواب می‌دهیم و تعدادی معنی دیگر را نیز تا حدودی توضیح می دهیم و منابع مفیدی را برای یادگیری آن ها معرفی می‌کنیم.

ساخت وب سایت چه می‌باشد
در نوشته‌علمی ای به اسم برنامه نویسی چه چیزی است، راجع‌به برنامه نویسی توضیحات بی آلایش‌ای را ارائه دادیم. در‌این فولدر آموزشی می‌خواهیم به‌این سوال جواب دهیم: طراحی سایت چه می‌باشد

در حالتی‌که در پی یک جواب خیلی معمولی اما کاربردی برای سوال طراحی وب سایت چه چیزی است می باشید، فیلم پایین را ببینید


اینترنت چه می باشد؟
در‌حالتی که بخواهیم به سوال طراحی وب سایت چه می باشد جواب بدهیم، اولیه می بایست بدانیم که اینترنت چه می‌باشد و به چه چیزی اینترنت می‌گویند. در ذیل یک تمجید بسیار معمولی (و شاید تا حدودی غلط از نظر فنی) از اینترنت ارائه می دهیم:

اینترنت یا این که به عبارتی کانال جهانی یا این که World Wide Web که به اختصار www نامیده می شود، به عبارتی چیزی میباشد که امروزه به آن وب می‌گوییم. امروزه از روش یک مرورگر و با اتصال بدین کانال‌ی جهانی، می توانیم به تمام داده ها داخل آن دسترسی داشته باشیم.

در شرایطی که درپی یک تعریف‌و‌تمجید خیلی جامع و تخصصی می باشید، ورقه‌ی اینترنت دنیا گستر در ویکی پدیا می‌تواند برای شما موءثر باشد. البته همین تعریف‌و‌تمجید معمولی برای ما کافی میباشد، که بدانیم وب محلی از داده‌هاست که می توانیم به آن متصل شویم.

 

۴ موردی که در صدر اسم بردیم، دستکم دانشی میباشد که شما برای پباده سازی صفحه ها اینترنت و تبدیل شدن به یک طراح اینترنت نیاز دارید. اما می‌توانید تنها با ۲ گزینه نخستین یعنی HTML و CSS نیز وب سایت هایی را پباده سازی نمائید،‌ البته جاوا اسکریپت و جی کوئری می‌توانند به فعالیت شما بسیار توان دهند.

می بایست بدین نکته دقت کنیم که به دلایلی نمیتوانیم به HTML و CSS لهجه های برنامه نویسی بگوییم. چون ابدا خصوصیت های گویش های برنامه نویسی را ندارند. بلکه آنها را  لهجه های علامت گذاری یا این که تگ گذاری می دانیم.

برای طراحی سایت به چه ابزارهایی نیاز داریم
تا اینجا همت کردیم به سوال طراحی سایت چه می باشد جواب دهیم. درحال حاضر می‌خواهیم ببینیم که برای ساخت وب سایت به چه ابزارهایی نیاز داریم.

برای پباده سازی صفحه های اینترنتی، نیاز به داشتن تجهیزات پیچیده وجود ندارد. دست کم هایی که نیاز داریم را در ذیل مشاهده می کنید:

یک محیطی که بتوانیم کدهایمان را در آن بنویسیم. این فضا می تواند Notepad ویندوز باشد و یا این که یک Text Editor یا این که IDE رشته‌ای خیس(مثل phpStorm)
یک مرورگر اینترنتی (Browser) که بتوانیم کدهایمان را از روش آن اجرا نمایید (مثل فایرفاکس، گوگل کروم و…)

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web01 بازدید : 614 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:05

طراحي سايت در مشهد  سؤالی که اکثری از دوستان خوب حین طراحی وب سایت‌وب سایت با آن روبه‌رو می شوند. ما در ادمین تارنما تلاش کر‌قریه‌ایم به گویش معمولی مفاهیم هاست و سرور را برای شما دوستان خوب تمجید کنیم. در انتها هم به معرفی اشکال هاست میپردازیم تا شما بتوانید هاست قابل قبولی برای اینترنت‌سایتتان پیدا نمائید.

سرور چه است؟
سرور یک کامپیوتر مدام پر‌نور و متصل به وب میباشد که منابع مختلفی مانند حافظه موقت، فضای ذخیره‌سازی، پردازنده و … را برای خدمت‌گیرنده‌های درون کانال فراهم میکند.


هاست چه است؟
هاست در لهجه انگلیسی (Host) به معنای صاحبخانه میباشد که به بخشی از سرور گفته میشود. یک سرور می تواند به یکسری نصیب تقسیم شود (تقسیم‌بندی مجازی) که به هر بخش آن، هاست گفته میشود. یعنی هر قسمت از این سرور تحت عنوان یک هاست از یک اینترنت‌وب سایت میزبانی میکند. برای راه اندازی یک اینترنت‌تارنما در فضای وب پس از پباده سازی قالب وب سایت، می بایست درپی تهیه و تنظیم‌ی یک هاست مطلوب برای خویش باشید.


پس از اینکه متوجه شدید معنی هاست چه چیزی است، بایستی با دقت به نیاز اینترنت‌وب سایت خویش (معیار پهنای باند، مقدار فضای میزبانی، مقدار ram و..) یک هاست با خصوصیت‌های مشخصی از کمپانی‌های هاستینگ اجاره ‌نمایید! این‌سیرتکامل بخشی از منابع یک سرور به شما وابستگی می گیرد و می توانید تمام داده ها و فولدر‌های وبسایت خویش را در آنجا قرار دهید.
سؤالی که به ذهن اکثری از اشخاص در اولِ فعالیت میرسد این میباشد که چرا از سیستم‌های خودمان تحت عنوان هاست به کارگیری نمی‌کنیم؟


آیا سیستم‌ ما می تواند هاست قابل قبولی باشد؟
هاست چه چیزی است
به عبارتی‌طور که در اولِ نوشته‌ی‌علمی در بخش “هاست چه است” گفته شد، هاست بخشی از یک سیستم مدام پر‌نور و متصل به وب میباشد. در‌صورتی‌که لحظه‌ای برای این سیستم اتفاقی بیفتد یا این که اتصال به وب انقطاع شود، وبسایت شما از دسترس یوزرها بیرون میشود و دیگر کسی نمی‌تواند وبسایت شما‌را ببیند.

در کمپانی‌های هاستینگ دستکم یک مجموعه کارآزموده، در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، مهیا می باشند تا خطاها احتمالی را رفع کنند. قابل انعطاف‌افزارهایی در سرورها فعال میباشند که از کارکرد تمام بخش‌های سیستم، گزارش‌هایی ارسال مینمایند تا در رخ بروز خطایی بلافاصلهً خطاها شناسایی شوند.

در‌حالتی که از سیستم خودتان به کارگیری نمایید با بروز هرگونه مشکلی مثل انقطاع شدن برق، نقص‌ وب، فساد طاقت فرسا‌افزار و… وبسایت شما از دسترس بیرون می گردد و برای رفع آن دوره متعددی از شما گرفته می‌گردد.
ضمنا برای شناخت بی نقص با قابل انعطاف‌افزارهای فعال‌ساز‌ی، رئیس و مراقبت امنیت سرور هم بایستی یادگرفتن‌ مشاهده کنید. در نوشته‌علمی‌ی راهکارهای ارتقا امنیت وبسایت بیان کردیم که هاست ایمن برای داشتن امنیت در وب سایت الزامی میباشد.
براین اساس عوارض، اشخاص از کمپانی‌های هاستینگ یاری می گیرند تا خودشان سرگرم به این شکل مسائلی نباشند.

فراگیری طرز‌ی خرید هاست و دامنه

 


اشکال هاست
بعداز اینکه متوجه شدید سرور و هاست چه می باشد و چه کاربردی دارااست، بایستی با گونه های آن آشنا گردید. به دنبال به باز‌بینی مهمترین اشکال میزبانی اینترنت میپردازیم.


میزبانی اشتراکی
درین جور میزبانی، یک سرور به بخش‌های متعددی تقسیم می‌گردد و هر قسمت به سایتی وابستگی میگیرد. با این نحوه در یک سرور ممکن میباشد هزاران وبسایت میزبانی شود.
هاست اشتراکی مقرون‌به‌صرفه میباشد و شما بابت به عبارتی مقدار از منابعی که احتیاج دارید هزینه پرداخت میکنید. معمولاً اینترنت‌تارنما‌ها در اولِ فعالیت و تاوقتی‌که داده ها و بازدید بسیار متعددی ندارند، در هاست اشتراکی ‌میزبانی ‌می گردند.

یکی مشکلاتی که در‌این جور از خدمت میزبانی ممکن میباشد تولید شود، خطاها امنیتی میباشد. نفوذ به یک تارنما می تواند راهی برای تولید دسترسی به سرور و بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها باشد.
همینطور وجود حجم بالای درخواست‌ها روی سرور قادر است سبب ساز به افت سرعت بقیه اینترنت‌تارنما‌ها شود. براین اساس به کار گیری از سرور‌های ایمن گردیده و دارای اعتبار برای نگهداری امنیت و سعی وبسایت ضروری میباشد.


سرور نصفه مخصوص
هاست نصفه منحصربه‌فرد (vps hosting یا این که سرور مجازی) یک کدام از دیگر از خدمت‌های میزبانی اینترنت میباشد که در آن یک سرور به یاری قابل انعطاف‌افزار‌های مجازی‌ساز مثل vmware به یک سری بخش منقطع تقسیم می گردد و هر قسمت مثل یک سرور جدا از هم به‌ عمل گرفته می‌گردد. در این‌حالت مشتری منابع و اقتدار بیشتری نسبت به شرایط هاست اشتراکی در مشت دارااست.


سرور منحصر
در سرور مخصوص، یک سرور به مشتری اختصاص مییابد و اینترنت‌وبسایت وی صرفا استعمال‌کننده از منابع آن سرور میباشد. از آن جا که سرور صرفا از وب سایت شما میزبانی می‌‌نماید، براین اساس نگرانی‌ کاهش امنیت و سرعت از طرف بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها نیست.
این دسته هاست‌ هزینه‌های بالایی دارااست و برای اینترنت‌وب سایت‌های وسیع مطلوب میباشد.


میزبانی ابری
اشکال هاست
در میزبانی ابری (cloud Hosting) همواره تعدادی سرور به‌رخ کانال در اکنون فعالیت کردن میباشند. اینترنت‌وبسایت شما قادر است از تمام منابع دشوار‌افزاری و قابل انعطاف‌افزاری این سیستم‌ها استعمال کند. یعنی اینترنت‌وب سایت محدود به یک سرور با منابع محدود نخواهد شد و در صورتیکه احتیاج به به کارگیری‌ی بیش تر از منابع دارااست، می تواند از دیگر سرورها در فضای ابری به کار گیری نماید.

با این نحوه اینترنت‌وبسایت شما مدام در دسترس میباشد و به اصطلاح up-time‌ آن بسیار بالا خواهد بود. در هاست ابری بک‌آپ‌ دریافت کردن و محافظت امنیت به علت پراکندگی داده‌ها عمل دشوارتری میباشد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:41